Ovidiu Ghiman, director executiv pentru strategie şi dezvoltarea afacerii Romtelecom, va prelua în luna februarie a anului viitor şi atribuţiile de director comercial pe segmentul rezidenţial al companiei, deţinute de germanul Joerg Zeddies. Ghiman devine astfel unul dintre cei mai importanţi oameni din Romtelecom.
Capital: Din luna februarie a anului viitor veţi prelua şi atribuţiile de director comercial pe segmentul rezidenţial al companiei. Cât de importantă este această numire şi de ce credeţi că aţi fost ales?
Ovidiu Ghiman: Această numire înseamnă pentru mine personal un semn de încredere din partea echipei de management şi de recunoaştere a experienţei şi rezultatelor mele de până acum, cu atât mai mult cu cât este vorba despre un cumul de funcţii şi un volum sporit de responsabilităţi. Nu pot decât să-i mulţumesc pentru încredere domnului Ioannidis – îl asigur că voi face tot ceea ce pot pentru a obţine rezultatele pe care Romtelecom le aşteaptă de la mine.
Cred că întotdeauna e loc de mai bine şi, evident, cred că putem avea rezultate şi mai bune. Romtelecom a facut deja paşi uriaşi în ultimii trei ani, direcţiile de dezvoltare alese demonstrând că actuala echipă de management este capabilă să livreze proiecte cu success.
Capital: Ce planuri are Romtelecom pentru 2011?
O.G: Strategia companiei va fi continuată pe aceleaşi principii: pe de o parte vom încerca să venim cu oferte cât mai atractive pentru toţi clienţii noştri, personalizate în funcţie de nevoile lor pentru că ne dorim să ne diferenţiem, iar pe de altă parte vom încerca să controlăm cât mai bine costurile şi să găsim noi soluţii de creştere a eficienţei interne. Schimbarea ca formula de menţinere şi îmbunătăţire a poziţiei pe piaţă rămâne o constantă în toate aceste planuri.
Mai concret, vom continua să investim în creşterea acoperirii infrastructuri