La deschiderea noului mall, o parte din comercianţii din Fortuna şi-au făcut bagajul şi s-au mutat în Trivale, crezând că aici vor avea mai mulţi clienţi. Cu timpul însă, magazinul Trivale s-a dovedit a fi o mare dezamăgire, faţă de ceea ce aşteptau piteştenii, iar comercianţii au preferat să se mute înapoi în centrul comercial Fortuna, unde vadul de clienţi este mai mare.
Trivale Mall a fost inaugurat cu mare fast pe 28 august anul acesta, după ce timp de aproape un an s-a lucrat la renovarea vechiului magazin. La doar trei luni de la deschidere, prin complexul comercial bate vântul. Deşi este situat chiar în centrul oraşului şi are un mare potenţial pentru atragerea clienţilor, Mall-ul Trivale este mai tot timpul pustiu. Piteştenii nu sunt prea încântaţi de noul complex comercial şi se aşteptau să fie cu totul altfel. Oamenii şi-ar fi dorit să găsească aici branduri cunoscute şi magazine cu haine de firmă. În schimb, s-au ales cu un mic bazar cu haine ieftine amplasat într-o clădire centrală, proaspăt renovată.
De acelaşi miraj au fost atraşi şi comercianţii piteşteni, care s-au grăbit să renunţe la spaţiile închiriate în complexul Fortuna în favoarea celor din Trivale Shopping Center, în speranţa că noul mall le va aduce mai mulţi clienţi. La scurt timp de la semnarea contractelor de închiriere, s-au convinsă însă că Trivale este mall doar cu numele, însă clienţii lipsesc cu desăvârşire. Aşa că au preferat să piardă chiria pe două luni, plătită ca garanţie la închierea contractului de închiriere şi banii pe care i-au investit în amenajarea standului şi s-au întors în spaţiile avute anterior în complexul commercial Fortuna.
Un comerciant a pierdut 30.000 lei
“Am pierdut cam 300 de milioane (n.r. lei vechi). Am dat două chirii în avans, înainte de contract, care îl făcusem pe trei ani, automat le-am pierdut, dar am preferat să le pi