"Never say never", spune Amalia Năstase răspunzând la o întrebare legată de achiziţia de noi companii din domeniul modei, fără a oferi mai multe detalii. La Amalia Năstase totul se joacă în terenul incertitudinii. Câte perechi de pantofi aveţi? "Prea multe." Cât de des vă cumpăraţi haine? "Prea des."
Amalia Năstase, cunoscută în principal pentru căsnicia cu Ilie Năstase şi abia în plan secundar pentru apartenenţa sa la mediul de business, are drumul în afaceri orientat deocamdată într-o singură direcţie: dezvoltarea.
Amalia Năstase achiziţiona la sfârşitul anului trecut 30% din acţiunile High Fashion Group, divizia de lux a grupului Solmar, care deţine în portofoliu şi Victoria 46 (care comercializează branduri precum 3.1 Phillip Lim, Balenciaga, Christian Dior, D&G, Elie Saab, Givenchy, Jimmy Choo, Lanvin, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent), Day & Night (Dsquared, Paul & Joe, Juicy Couture, Moschino jeans, DKNY jeans) - concept ce se adresează tinerilor, Petit's (Baby Dior, Miss Blumarine, Armani Junior, Cavalli Angels & Devils, Iceberg, Phillip Lim) - un multibrand cu haine de designer pentru copii, şi, cel mai recent nume, Victoria Men, destinat bărbaţilor. Perla coroanei rămâne Victoria 46, scrie revista BUSINSESS Magazin.
Multibrandul de pe Calea Victoriei este şi principala destinaţie de shopping pentru fosta soţie a lui Ilie Năstase. "Bineînţeles, prefer să îmi fac cumpărăturile la Victoria 46 şi la Day & Night. Aici, la fel ca orice alt client, beneficiez de un personal shopper care mă ţine la curent cu noile colecţii, cu noile tendinţe."
Un an al dezvoltării şi investiţiilor
Shoppingul la Milano, Paris sau New York nu este înscris pe agenda călătoriilor în afara ţării, pentru "că atunci când plec în străinătate prefer să îmi petrec timpul bucurându-mă de locul pe care îl vizitez, fără a