Anul trecut, SC Can Serv SRL a înregisrat un profit net de 1.927.288 lei, iar Mega Image o pierdere de 14.023.128 lei
Operaţiunea de concentrare economică prin care Mega Image preia controlul asupra a două magazine aparţinând Can Serv, societate care administrează magazinele Primăvara, face obiectul unei analize derulate de Consiliul Concurenţei, aceasta urmând să evalueze operaţiunea din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal.
"Autoritatea de concurenţă va evalua operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind concentrările economice", a comunicat ieri Consiliul Concurenţei, invitând terţii să le transmită, prin fax, poştă sau e-mail, eventualele observaţii sau puncte de vedere până la data de 17 decembrie.
Atât Mega Image, cât şi Can Serv activează pe piaţa comercializării cu amănuntul de produse alimentare şi nealimentare de consum curent prin magazine de tip supermarket.
Potrivit datelor financiare postate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, SC Can Serv SRL a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 158.520.636 lei şi un profit net de 1.927.288, numărul mediu de angajaţi fiind 702. De partea cealaltă, datele financiare ale Mega Image arată că anul trecut a avut o pierdere de 14.023.128 lei, la o cifră de afaceri de 612.375.919 lei şi un număr mediu de angajaţi de 2.383.
Fondată în 1995, Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în 1867 în Belgia ce operează pe trei continente. Compania deţine în prezent pe piaţa locală două formate de magazine: Mega Image şi Red Market - un low cost supermarket ce se bazează pe costuri reduse şi simplitate, lansat pe piaţa din România în decembrie 2009. Reţeaua Mega Image cuprinde 67 de magazine, dintr