Schimbare discretă la exterior, dar substanţială la interior.BMW nu a vrut o schimbare optică radicală pentru noul X3. Vrea să-şi consolideze poziţia şi să reţină cât mai mulţi dintre clienţii tradiţionali ai mărcii. Are cu ce!
În şase ani, BMW a vândut aproape 615.000 de X3-uri la nivel mondial. Fără discuţie, actuala generaţie a fost un succes. 2010 înseamnă al doilea X3, un model ce trebuie să propulseze BMW pe un segment de piaţă tot mai dificil şi tot mai aglomerat de concurenţi premium. Mercedes şi Audi sunt demult pe poziţii, însă scena se populează cu mărci noi, care până acum nu evoluau în zonă. Range Rover Evoque sau Infinity EX sunt doar două exemple la nivel european.
Noul X3 nu încearcă nici un experiment, de nici un fel. Nici printr-un design neconvenţional - vezi cazul Range Rover Evoque - nici prin soluţii tehnice rare, precum noile uşi faţă în faţă promovate de Opel şi Rolls Royce. Pur şi simplu, X3 are un singur obiectiv: acela de a face totul cât mai bine, la cât mai multe capitole. Mai mult, în ceea ce priveşte ţinuta de drum şi confortul X3 trebuia să "joace la victorie" cu toţi rivalii săi direcţi.
UN REGAL RUTIER
Din aceste motive, noul X3 este prevăzut cu câteva premiere tehnologice pentru marcă. Cea mai importantă este suspensia mecatronică, amortizoarele fiind de tip activ şi controlate electronic. Ele lucrează în conjuncţie cu DSC-ul, tracţiunea integrală şi celelalte sistem de asistare a şoferului în situaţii periculoase, astfel că X3 oferă un regal în materie de ţinută de drum. Cel de la volan poate opta pentru trei moduri de funcţionare ale trenului de rulare şi electronicii de asistenţă, ele fiind denumite sugestiv Normal, Sport şi Sport+. Un alt motiv pentru progresul evident al ţinutei de drum este optimizarea dimensională.
Mai mare
X3 are un ecartament majorat cu aproape ze