BSH Electrocasnice SRL va schimba strategia de vânzări de anul viitor concentrându-se pe "bunurile albe" eficiente din punct de vedere energetic, pe fondul schimbării viziunii românilor asupra acestui tip de produse. Chiar dacă "bunurile albe'' eficiente energetic reprezintă în jur de 10% din piaţa europeană de electrocasnice, marca Bosch de electrocasnice şi-a propus ca, în 2010, 20% din produsele pe care le vinde în Europa să fie din categoria electrocasnicelor supereficiente. "Din această perspectivă, suntem convinşi că ne vom putea atinge targetul propus pentru 2010 de a dubla numărul aparatelor supereficiente vândute pe piaţa românească'', a declarat Mihai Voicilă, director general al BSH Electrocasnice SRL.
Potrivit acestuia, această decizie a venit şi în urma faptului că românii au înţeles avantajele economice şi ecologice ale noilor tehnologii. "Dacă în urmă cu 2 ani, consumatorii români nu erau încă 100% convinşi să renunţe la vechile aparate electrocasnice în favoarea unora noi, mult mai eficiente din punct de vedere al consumului, experienţa din ultimii ani a dus la o orientare din ce în ce mai mare a pieţei spre aparatele performante şi cu un consum redus. Protecţia mediului înconjurător şi eficienţa energetică - care duce la o scădere a consumului şi se reflectă în diminuarea costurilor cu apa sau energia electrică - sunt doar două feţe ale aceleiaşi monede", a precizat oficialul BSH Electrocasnice SRL.
Potrivit acestuia, românii au observat că există o strânsă legătură între interesul ecologic şi economic. „Soluţiile inovatoare sunt setate pentru a reduce consumul de energie electrică sau apă, iar apa, ca şi resursă, va deveni din ce în ce mai importantă, fiind un factor competitiv extrem de valoros“, a mai spus Voicilă.
BSH Electrocasnice SRL va schimba strategia de vânzări de anul viitor concentrându-se pe "bunurile albe" eficien