Deşi sărbătorile de iarnă au debutat, comercianţii din centrul istoric al Braşovului nu se grăbesc să-şi decoreze vitrinele. Oamenii motivează lipsa aranjamentelor de sărbătoare prin vânzările mici înregistrate în acest an
O vitrină bine amenajată atrage după sine şi creşterea numărului de clienţi. Cel puţin aşa merg lucrurile „pe dincolo”, unde marile bulevarde comerciale şi turistice sunt mai sclipitoare ca un pom de Crăciun. La Braşov, însă, numai o mică parte din comercianţi din Centrul Vechi au intrat în spiritul sărbătorilor. Pe toată strada Republicii, doar jumătate din vitrine sunt amenajate cu ornamente. Unii au folosit beteala de anul trecut sau câteva globuleţe, motivând profitul mic înregistrat în acest an. Alţii, reprezentanţi ai firmelor de renume, spun că pur şi simplu nu este în politica firmei să-şi orneze vitrinele. Şi, în fine, sunt şi comercianţii pentru care acest aspect nu prezintă nici un interes. „Anul ăsta nu am pus nimic. Este scump şi nu cred că o să atragă foarte mult clienţii. Nu zic, e important să schimbi aspectul vitrinei, mai ales pentru comercianţii mari. Anul trecut erau mai multe. Probabil că anul acesta vor fi podoabe mai modeste”, a declarat Dan Grigorăşoaie, unul din comercianţi de pe strada Republicii.
Sunt însă şi negustori care încearcă să-şi vândă şi altfel marfa. Au început să-şi procure decoraţiuni de iarnă încă din octombrie noiembrie şi au căutat produse speciale cu care şi-au înfrumuseţat vitrinele. Deşi sărbătorile de iarnă au debutat, comercianţii din centrul istoric al Braşovului nu se grăbesc să-şi decoreze vitrinele. Oamenii motivează lipsa aranjamentelor de sărbătoare prin vânzările mici înregistrate în acest an
O vitrină bine amenajată atrage după sine şi creşterea numărului de clienţi. Cel puţin aşa merg lucrurile „pe dincolo”, unde marile bulevarde comerciale şi turistice sunt ma