Retailerul francez de articole sportive Decathlon, care deţine pe piaţa locală cinci magazine, a anunţat că va ajunge în zece ani la cel puţin 20 de magazine în România, dar reprezentanţii retailerului nu oferă informaţii despre numărul de unităţi care vor fi deschise anul viitor, afirmând că negocierile sunt încă în curs.
Prezenţi la deschiderea celui de-al cincilea magazin al companiei, situat în centrul comercial Grand Arena din Bucureşti, Florin Truşcă, responsabilul de expansiune în cadrul Decathlon România, şi Alexandru Dragomir, director de magazin, nu au dorit să ofere informaţii referitoare la rezultate financiare sau bugetele de investiţii ale companiei. "Nu ne ocupăm de partea financiară, deci nu ştim să vă oferim cifre."
Reprezentanţii companiei au spus însă că extinderea are în vedere oraşele mari, cu peste 300.000 de locuitori. Până în prezent există magazine în Bucureşti (2), Iaşi, Cluj şi Braşov. Pentru anul viitor singurele oraşe menţionate de oficialii Decathlon sunt Craiova, Constanţa şi Timişoara. Ei au recunoscut însă că Decathlon poartă discuţii şi în alte oraşe şi că planurile s-ar putea concretiza chiar anul viitor.
Florin Truşcă spune că singurele informaţii pe care poate să le furnizeze despre planurile de viitor ale companiei sunt acelea potrivit cărora magazinele din Craiova, Constanţa şi Timişoara vor avea împreună o suprafaţă de circa 10.000 de metri pătraţi, iar spaţiile pe care vor fi deschise aceste magazine vor fi achiziţionate de Decathlon, discuţiile fiind deja în curs. "Nu excludem niciun tip de colaborare - chirie sau construcţie proprie", adaugă el.
Magazinul din centrul comercial Grand Arena se întinde pe o suprafaţă de 5.500 de metri pătraţi şi este deschis într-un spaţiu închiriat. Magazinele Decathlon au de regulă între 2.000 şi 10.000 de metri pătraţi, potrivit oficialilor companiei.
"Investiţi