• Pentru transformarea aeroportului "Henri Coandă" într-un "Hub" (nod de comunicaţie aviatică) regional, se vor cheltui, până în 2030, circa 1,3 miliarde de euro.
•În cadrul fazei a treia de dezvoltare, care este în desfăşurare, se va încheia în 2012 şi costă 150 de milioane de euro, se va finaliza terminalul "finger" (în formă de deget), ce va fi dat în exploatare în martie 2011, costul construirii acestuia fiind de 60 de milioane de euro.
•Va urma reconfigurarea terminalelor "Sosiri Internaţionale şi Curse Interne" în noul Terminal Sosiri (termen decembrie 2011), apoi extinderea terminalului Plecări Internaţionale în noul Terminal Plecări (iulie 2012).
•La finalul fazei a treia, la "Henri Coandă" fluxul de pasageri va creşte de la 1.500 la 2.250 de pasageri / oră de vârf, ajungându-se la 6 milioane de pasageri anual, de la 4,5 milioane în prezent.
• Pentru transformarea aeroportului "Henri Coandă" într-un "Hub" (nod de comunicaţie aviatică) regional, se vor cheltui, până în 2030, circa 1,3 miliarde de euro.
•În cadrul fazei a treia de dezvoltare, care este în desfăşurare, se va încheia în 2012 şi costă 150 de milioane de euro, se va finaliza terminalul "finger" (în formă de deget), ce va fi dat în exploatare în martie 2011, costul construirii acestuia fiind de 60 de milioane de euro.
•Va urma reconfigurarea terminalelor "Sosiri Internaţionale şi Curse Interne" în noul Terminal Sosiri (termen decembrie 2011), apoi extinderea terminalului Plecări Internaţionale în noul Terminal Plecări (iulie 2012).
•La finalul fazei a treia, la "Henri Coandă" fluxul de pasageri va creşte de la 1.500 la 2.250 de pasageri / oră de vârf, ajungându-se la 6 milioane de pasageri anual, de la 4,5 milioane în prezent.