Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, a declarat, joi, că obiectivul principal al ministerului în ceea ce priveşte aeroporturile din Bucureşti este transformarea Aeroportului Henri Coandă - Otopeni în hub regional şi a Aeroportului Aurel Vlaicu Băneasa într-unul pentru curse business, informează Agerpres.
Directorul Companiei Aeroporturilor Bucureşti, Tudor Jidav, a declarat că până în 2013 toate cursele low cost vor fi mutate de pe Aeroportul Băneasa pe Aeroportul Otopeni, iar zborurile non Schengen de acest gen vor fi mutate pe Aeroportul Otopeni, încă de anul viitor.
Acesta a precizat că până în 2013 va fi mutat traficul low cost la Aeroportul Otopeni, aici urmând să continue lucrările de modernizare pentru extinderea capacităţii de operare, iar la Băneasa vor fi investite circa 26 milioane de euro astfel încât acest aeroport să poată fi folosit pentru cursele business.
Din păcate aglomeraţia de pe Aeroportul Băneasa se va muta pe Aeroportul Otopeni deoarece planurile de dezvoltare a reţelei de metrou până la aeroport vor fi finalizate mult după anul 2013.
Potrivit ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, mutarea curselor de la Băneasa la Otopeni nu va avea un impact semnificativ asupra costurilor biletelor de avion care se vor scumpi cu doar 4,5 euro pe bilet.
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii a lansat, joi, la aeroportul Henri Coandă, strategia de modernizare şi dezvoltare a Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, administratorul celor două aeroporturi ale Capitalei.
Conform CNAB, evenimentul va fi urmat de inaugurarea expoziţiei 'Un zbor de 100 de ani', dedicate Centenarului Vlaicu-Coandă.
Realizat cu sprijinul Muzeului Naţional de Istorie a României, proiectul prezintă documente, fotografii şi obiecte ce au aparţinut lui Aurel Vlaicu şi Henri