Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, joi, să interzică difuzarea spotului video Red Bull al cărui scenariu modifică scena biblică a magilor sosiţi cu daruri pentru pruncul Isus, pe motiv că în acesta "se aduce ofensă simbolurilor creştine, folosite într-un context total nepotrivit", informează NewsIn.
Posturile care au difuzat spotul au primit somaţie publică şi decizie de intrare în legalitate.
În reclama cu pricina, magii sunt patru la număr şi îi aduc Mântuitorului, pe lângă aur, tămâie şi smirnă, un bax cu băuturi energizante.
Spotul a fost interzis şi în Italia, potrivit serviciului de monitorizare al CNA.
În urma difuzării reclamei pe mai multe posturi TV din România, CNA a primit peste 40 de reclamaţii din partea publicului.
Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, joi, să interzică difuzarea spotului video Red Bull al cărui scenariu modifică scena biblică a magilor sosiţi cu daruri pentru pruncul Isus, pe motiv că în acesta "se aduce ofensă simbolurilor creştine, folosite într-un context total nepotrivit", informează NewsIn.
Posturile care au difuzat spotul au primit somaţie publică şi decizie de intrare în legalitate.
În reclama cu pricina, magii sunt patru la număr şi îi aduc Mântuitorului, pe lângă aur, tămâie şi smirnă, un bax cu băuturi energizante.
Spotul a fost interzis şi în Italia, potrivit serviciului de monitorizare al CNA.
În urma difuzării reclamei pe mai multe posturi TV din România, CNA a primit peste 40 de reclamaţii din partea publicului.