Turiştii care vor ateriza pe aeroportul Otopeni vor avea la dispoziţie, în câteva luni, panouri 3D cu informaţii despre destinaţiile şi obiectivele turistice locale, a anunţat joi ministrul Turismului, Elena Udrea.
"Încercăm să construim un program prin care operatorii din turism să se înscrie pe o platformă şi să poată transmite informaţii despre produsele turistice pe care le au, astfel încât un turist care aterizează la Otopeni, să zicem, să poată intra pe un terminal amplasat în aeroport şi să verifice ce lucruri ar putea face într-o zonă de munte, de exemplu, în câteva zile cât stă în România.
Panoul va putea fi vizionat 3D", a declarat Udrea. Ministrul a arătat că în câteva luni platforma va putea fi operaţională, fără să precizeze valoarea investiţiei. În plus, pentru a combate evaziunea în turism, va fi pusă la punct o platformă informatică unde va putea fi verificat numărul de turişti cazaţi în fiecare structură turistică din România, precum şi numărul de locuri de cazare libere.
"Internetul - instrumentul prin care se vor desfăşura campaniile electorale"
În ce priveşte promovarea României ca destinaţie turistică pe reţeaua Facebook, ministrul Udrea a arătat că proiectul va demara în primăvara anului viitor. "Cred că prin parteneriatul cu Facebook pentru promovarea turistică a României nu vor fi vândute doar produse turistice, ci vor putea fi măsurate concret anumite rezultate, cum ar fi numărul de turişti sosiţi în ţară", a spus Udrea.
Ea a mai povestit ce reprezintă internetul pentru ea, spunând că "mai degrabă uit acasă telefonul, dar nu iPhone-ul care mă ajută să ştiu tot timpul ce se întâmplă", mărturisind că nu mai cumpără ziare şi nici nu mai deschide televizorul. În plus, Udrea, aleasă recent preşedinte al organizaţiei PDL Bucureşti, s-a declarat convinsă că internetul va fi una dintre principalele mijloace de informare