România este una din primele 15 cele mai performante ţări dintre cele 60 unde companiei suedeză Oriflame îşi vinde produsele cosmetice. Datorită faptului că este o piaţă mare de desfacere, oficialii companiei iau în calcul ca, în următorii ani, să construiască o fabrică şi în România. Sursa: Farmec Cluj
Pe termen scurt însă, producţia actuală este suficientă pentru a acoperi cererea, a declarat Magnus Brannstrom, directorul executiv al Oriflame, la conferinţa de presă organizată cu ocazia împlinirii a 15 ani de când compania a intrat în România.
"Volumele de produse vândute sunt în creştere şi luăm în considerare, pe viitor, să construim o fabrică şi în România. În prezent, avem alte planuri, deoarece capacităţile de producţie pe care le avem, la care se adaugă producţia realizată de subcontractori, asigură satisfacerea cererii din următorii ani ", a precizat Magnus Brannstrom.
Oriflame are şase fabrici, dintre care câte una în Suedia, Polonia, Rusia, India şi două în China. În prezent, compania mai construieşte o a doua unitate de producţie în Rusia.
Oriflame, de 15 ani în România
Vânzări de aproximativ 20 milioane de euro pe an, zece birouri unde lucrează 125 angajaţi permanenţi şi o echipă de 58.000 de consultanţi care promovează cataloagele şi produsele companiei.
Aşa arată astăzi Oriflame România, după ce şi-a deschis primul birou la începutul lunii decembrie 1995.
Compania îşi distribuie produsele din cele două centre de depozitare, unul la Bucureşti şi celălalt la Suceava.
O româncă dă 200 lei pe lună pe cosmetice
Consumul mediu de produse cosmetice în România este estimat la 200 lei, nivel comparabil cu cel înregistrat în alte state din regiunea Europei Centrale şi de Est, a declarat Pavlina Marinova, managing director Oriflame România.
Ea se aşteaptă