Fujitsu se relansează pe piața consumer din România cu gama de laptopuri Lifebook, care reunește și brandurile anterioare Amilo și Esprimo Mobile.
Fujitsu Technology Solutions revine în atenția publicului cu gama de laptotpuri reunite sub un singur brand – Lifebook. Notebookurile care anterior erau vândute sub brandul Amilo și sub Esprimo Mobile au fost aduse sub cel de Lifebook, care acoperă acum toate zonele de consum, cu prețuri de la 400 de euro până la 2.000 de euro.
„Producem laptopurile numai în Germania și în Japonia, astfel putem controla foarte bine calitatea prduselor, lucru la care ținem foarte mult”, a declarat Mădălin Andrei, Channel Manager al Fujitsu.
Noua linie de notebookuri include modele desktop replacement, ultraportabile și Tablet PC. Fujitsu însă nu intră în zona de netbookuri, decizia companiei fiind de crearea a unor laptopuri de dimensiuni reduse (11-12 inch), la prețuri rezonabile și performanțe de laptop. „Trendul la nivel global printre utilizatorii de netbook este de a migra către un laptop cu dimensiuni apropiate”, spune Mădălin Andrei.
Cele trei categorii ale Lifebook includ All-Round, cu aplicații standard pentru home și office, Advanced, cu aplicații de mobile office, și Superior, gama cu performanțe ridicate. Toate produsele au la bază procesoare Intel multi-core i5, i7 și vPro. Unele dintre modele au inclusă și tehnologia anti-theft (împotriva furtului), iar procesoarele vPro oferă și posibilitatea comunicării la distanță cu un laptop aflat la un angajat. „La fiecare 53 de secunde se fură un laptop undeva în lume. Evident că tehnologia anti-theft este tot mai cerută”, a declarat Manuela Oprișan, PR Manager pe Europa Centrală și de Est la Intel.
Fujitsu va lansa și o companie de promovare „The End Of Sorry”, prin care se dorește evidențierea performanțelor laptopurilor, inclusiv bateria cu o durata