Google a lansat, pentru România, platforma Street View, care permite prin Google Maps vizualizarea străzilor din opt mari oraşe prin imagini filmate cu camera panoramică. De ieri, de la ora 3 dimineaţa, serviciul a fost pus în funcţiune, iar imaginile disponibile sunt din oraşele Bucureşti, Arad, Oradea, Braşov, Timişoara, Cluj, Sibiu şi Constanţa.
„Google Street View se bucură de o foarte mare popularitate în rândul utilizatorilor noştri de hărţi din întreaga lume, aşa că suntem încântaţi de extinderea acoperirii Street View în România. În prezent, pot fi explorate virtual opt oraşe mari din România, alături de frumoasele staţiuni de iarnă de pe Valea Prahovei şi litoralul Mării Negre. Cu ajutorul Street View pot vizita locuri din România şi cei care nu au avut ocazia să le vadă până acum“, a declarat Dan Bulucea, country managerul Google România.
Cum îţi poţi promova afacerea pe Street View?
Absolut toţi utilizatorii care au acces la internet şi intră pe Google Hărţi pot modifica, edita şi completa serviciul Street View, nu doar deţinătorii de afaceri. Posibilitatea este limitată, în prezent, datorită acoperirii restrânse a acestei aplicaţii, de doar opt oraşe. Însă cei cu afaceri din aceste oraşe pot foarte simplu să plaseze sediile firmelor lor în Street View. Exact ca şi până în prezent pe Google Maps (Google Hărţi - serviciu în limba română), plasarea unei locaţii este simplă. Îţi alegi locul pe hartă, prin plasarea unui „Pegman“ - o iconiţă în formă de om de culoare galbenă, care se regăseşte pe interfaţa oferită de Google Maps în explorerul de internet pe care îl ai sau aplicare de dublu click la adresa pe care o cauţi, până ce se trece din modul de vizualizare în plan (2D) la cel de tur virtual. Poze de înaltă rezoluţie, captate cu o cameră panoramică de 360 de grade, afişează perfect locaţia respectivă. Orientezi imaginea către clă