82,20% din clienţii SC Compania Aquaserv SA din Târgu-Mureş, mulţumiţi de calitatea serviciilor de distribuţie a apei. Peste 65% din persoanele chestionate au o părere bună şi foarte bună despre mirosul şi culoarea apei furnizată de Aquaserv. Modul de funcţionare al sistemului de canalizare al Aquaserv, apreciat ca fiind bun şi foarte bun de aproape 70% dintre respondenţi.
Sondaj realizat pe 1.185 de subiecţi
Datele au fost făcute publice ieri, la sediul SC Compania Aquaserv SA Târgu-Mureş şi sunt rezultatul unei cercetări sociologice cu privire la calitatea serviciilor şi a produselor furnizate de SC Compania Aquaserv SA din Târgu-Mureş, realizată în perioada 26 – 30 octombrie 2010 de Societatea Marketing Relaţii Publice din Târgu-Mureş, pe un eşantion de 1.185 de subiecţi din mai multe localităţi ale judeţului Mureş. „Instrumentul de lucru folosit a fost chestionarul, care s-a aplicat pe raza localităţilor Târgu-Mureş, Reghin, Sighişoara, Târnăveni, Luduş, Iernut, Cristuru Secuiesc, Sângeorgiu de Mureş, Cristeşti, Ungheni, Sărmaşu, Deda, Aluniş, Ruşii Munţi. Sondajul a fost efectuat pe un eşantion valid de 1.185 de subiecţi, având o marjă de eroare de plus – minus 3%. Informaţiile preluate de pe teren au fost prelucrate cu programul de statistică socială”, a explicat Anca Naşeba, sociolog la Societatea Marketing Relaţii Publice din Târgu-Mureş.
Sergiu Horobeţ: „Politica Aquaserv, îndreptată către client”
Potrivit directorului general al SC Compania Aquaserv SA din Târgu-Mureş, Sergiu Horobeţ, rezultatele studiului sunt îmbucurătoare, dar chiar şi aşa pot fi îmbunătăţite. „Rezultatul global al studiului este foarte bun, dar poate fi îmbunătăţit. Toată politica noastră, a companiei Aquaserv, este îndreptată către client şi are ca scop îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clientului. Consider că este loc pentru îmbunătăţirea ac