Criza financiară a schimbat comportamentul de consum al românilor, care cumpără mai puţine produse, şi totodată se orientează spre produse mai ieftine, după cum spune Pavlina Marinova (foto), managing director al Oriflame România.
Ea adaugă că pentru a face faţă crizei Oriflame a introdus în catalog mai multe produse mai ieftine, dar nu a precizat ponderea acestora. Oriflame România estimează pentru acest an o creştere a afacerilor de sub 5%, după un declin de peste 10% al vânzărilor în primele şase luni şi un avans de peste 10% în a doua jumătate a anului.
Anul trecut compania a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, potrivit datelor companiei. "Noi vom creşte pentru că a crescut baza de clienţi, dar comanda medie, atât ca valoare, cât şi ca număr de produse, e mai mică", a explicat Marinova. Pavlina Marinova a înlocuit-o în acest an la conducerea companiei Oriflame pe Monica Tatoiu, care a lucrat în companie timp de 14 ani. Principalul competitor local al Oriflame pe piaţa vânzărilor de cosmetice prin catalog este Avon.
Criza financiară a schimbat comportamentul de consum al românilor, care cumpără mai puţine produse, şi totodată se orientează spre produse mai ieftine, după cum spune Pavlina Marinova (foto), managing director al Oriflame România.
Ea adaugă că pentru a face faţă crizei Oriflame a introdus în catalog mai multe produse mai ieftine, dar nu a precizat ponderea acestora. Oriflame România estimează pentru acest an o creştere a afacerilor de sub 5%, după un declin de peste 10% al vânzărilor în primele şase luni şi un avans de peste 10% în a doua jumătate a anului.
Anul trecut compania a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, potrivit datelor companiei. "Noi vom creşte pentru că a crescut baza de clienţi, dar comanda medie, atât ca valoare, cât şi ca număr de produse