Pe data de 8 decembrie, Clubul Profesionistilor in Imobiliare (CPI), o initiativa a portalului imobiliare.ro in parteneriat cu Kingstone Group, a aniversat un an. Organizatorii au tras linie si au facut planuri pentru noul an, accentul fiind pus in continuare pe oameni si mai putin pe branduri.
O data pe luna, jucatorii din real estate se intalnesc in cadrul Clubului Profesionistilor in Imobiliare (CPI) pentru a-si povesti problemele sau realizarile si pentru a face schimb de idei. In ultimul an, printre vorbitorii s-au numarat: David Flusberg, co-fondator al dezvoltatorului Adama Holding, Dan Ioan Popp, presedintele companiei Impact Developer & Contractor, Dragos Dragoteanu, seful Euroest si Andrew Prelea, CEO al South Pacific Constructii.
“Am evitat sa aducem speakeri profesionisti si am preferat sa aducem din randul participantilor pentru a invata unii de la altii. Am invitat persoane si nu branduri. Cred ca, in cele din urma, a fi profesionist este descris de ceea ce faci cand nu te vede nimeni”, a explicat Adrian Erimescu, director general al portalului imobiliare.ro.
La editia aniversara a CPI au participat 53 de persoane din randul agentilor imobiliari, al dezvoltatorilor si al brokerilor de credite, numar aproape dublu comparativ cu prima editie a evenimentului. Andrew Prelea, de la South Pacific Constructii, a fost unul dintre vorbitorii acestei editii, tema sa de discutie fiind relatia dintre agentul imobiliar si client.
“Intrebarea pe care mi-o pun mereu ca dezvoltator este «pentru cine lucreaza agentul imobiliar?». El lucreaza pentru comision, nu pentru mine si nici pentru altcineva. Agentul imobiliar trebuie sa gaseasca cea mai buna afacere pentru client si pentru el, insa nu poate face asta daca nu isi cunoaste clientul, daca nu-i intelege nevoile si dorintele”, a declarat seful South Pacific.
Prelea este de parere ca