Gama modelului compact al constructorului bavarez este acum completă odată cu lansarea lui Seria 1 M Coupe - avem două versiuni hatchback, cu trei şi cinci uşi, cabrio şi coupe. Acum, a fost lansată versiunea M a acesteia, cea mai puternică dar şi cea mai sportivă dintre toate.
La exterior Seria 1 M se deosebeşte de un Coupe obişnuit printr-un spoiler frontal cu prize de aer de mari dimensiuni, similare cu cele de pe M3 şi desigur fără proiectoare, o lăţime mai mare cu 53 mm datorită aripilor evazate şi inserţii ce poartă semnătura Motorsport.
Sub capota noului M se află motorul cu şase cilindri în linie bi-turbo de 3,0 litri care se regăseşte şi pe Z4 sDrive35is care dezvoltă 335 CP la 7.000 rpm şi 450 Nm între 1.500 şi 4.500 rpm, cuplat la o cutie de viteze manuală cu şase trepte, momentan nefiind disponibilă şi una automată. În ceeea ce priveşte performanţele dinamice, M Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde şi poate atinge o viteză de 250 km/h, aceasta fiind limitată electronic.
La nivel tehnic unele din elementele suspensiei au fost preluate de la M3, iar directia este Servotronic. În plus, la interior a apărut butonul M Drive pe volan, care odată apăsat oferă un răspuns mai prompt la apăsarea pedalei de acceleraţie.
Pe piaţa locală noul M va fi disponibil începând cu trimestrul doi al anului viitor, preţul acestuia urmând a fi comunicat ulterior.
Gama modelului compact al constructorului bavarez este acum completă odată cu lansarea lui Seria 1 M Coupe - avem două versiuni hatchback, cu trei şi cinci uşi, cabrio şi coupe. Acum, a fost lansată versiunea M a acesteia, cea mai puternică dar şi cea mai sportivă dintre toate.
La exterior Seria 1 M se deosebeşte de un Coupe obişnuit printr-un spoiler frontal cu prize de aer de mari dimensiuni, similare cu cele de pe M3 şi desigur fără proiectoare, o lăţime