Bergenbier, al treilea producător de bere din România, va colabora începând cu luna februarie a anului viitor cu compania Initiative pentru toate activităţile de media, şi anume strategie, planificare şi achiziţie de spaţiu publicitar. În ultimii trei ani, Bergenbier avea contul de media la Starcom, companie ce face parte din grupul Leo Burnett.
Potrivit reprezentanţilor producătorului de bere însă, Leo Burnett va rămâne în continuare agenţia de brand şi creaţie a Bergenbier. "Deciza de a începe parteneriatul cu Initiative vine în urma unui proiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev (grupul din care face parte Bergenbier - n. red.) şi-a propus să consolideze serviciile de media în cadrul IPG Media (Universal McCann şi Initiative)", a declarat Tiberiu Mercurian, director de marketing al Bergenbier. Valoarea contractului nu a fost comunicată. Bergenbier produce mărci precum Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Lowenbrau şi Noroc şi importă Leffe şi Hoegaarden. Pe piaţa berii, principalii jucători sunt Ursus Breweries, Heineken România, Bergenbier, European Food, URBB sau Romaqua.
Bergenbier, al treilea producător de bere din România, va colabora începând cu luna februarie a anului viitor cu compania Initiative pentru toate activităţile de media, şi anume strategie, planificare şi achiziţie de spaţiu publicitar. În ultimii trei ani, Bergenbier avea contul de media la Starcom, companie ce face parte din grupul Leo Burnett.
Potrivit reprezentanţilor producătorului de bere însă, Leo Burnett va rămâne în continuare agenţia de brand şi creaţie a Bergenbier. "Deciza de a începe parteneriatul cu Initiative vine în urma unui proiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev (grupul din care face parte Bergenbier - n. red.) şi-a propus să consolideze serviciile de media în cadrul IPG Media (Universal McCann şi Initiative)"