eMag, cel mai mare retailer online local, care estimează afaceri de 100 mil. euro în acest an, mizează pe o triplare a vânzărilor de produse Apple în 2011, pe fondul creşterii pieţei şi al faptului că retailerul a devenit partener autorizat al firmei americane.
Radu Apostolescu, directorul de marketing al eMag, nu a oferit cifre exacte însă din datele prezentate de companie rezultă că rulajul ar putea depăşi două milioane de euro. "Estimăm ca ponderea vânzărilor Apple din cifra de afaceri a eMag va creşte până la aproximativ 2 - 2,5% în 2011, în condiţiile în care ne aşteptăm la o creştere importantă a comerţului electro-IT online anul viitor," a spus Apostolescu.
eMag, cel mai mare retailer online local, care estimează afaceri de 100 mil. euro în acest an, mizează pe o triplare a vânzărilor de produse Apple în 2011, pe fondul creşterii pieţei şi al faptului că retailerul a devenit partener autorizat al firmei americane.
Radu Apostolescu, directorul de marketing al eMag, nu a oferit cifre exacte însă din datele prezentate de companie rezultă că rulajul ar putea depăşi două milioane de euro. "Estimăm ca ponderea vânzărilor Apple din cifra de afaceri a eMag va creşte până la aproximativ 2 - 2,5% în 2011, în condiţiile în care ne aşteptăm la o creştere importantă a comerţului electro-IT online anul viitor," a spus Apostolescu.