Stadiu. Proiectul cartului electric există, deocamdată, pe hârtie Colectă. Studenţii au adunat deja 230 de baterii din cele minimum 500 necesare pentru punerea în funcţiune a autovehicululuiŞtefan Stănescu, Laurenţiu Preoteasa, Alexandru Loiso şi Andrei Grigoroiu, coordonaţi de profesorul Claudiu Sutan, vor să străbată cu acest cart toate oraşele mari ale României. Mai mult, ei vor să participe în competiţii de Formula 1 şi au de gând să provoace universităţi din ţară să construiască alte carturi eco, cu care să se întreacă. Cel de la Piteşti se va construi anul viitor şi va funcţiona cu 500 de baterii de telefon colectate de la studenţii universităţii.
Până în prezent, ei au reuşit să strângă 230 de acumulatori. Cartul va avea motor electric, sistem de control al puterii, convertor, baterii şi un dispozitiv pentru încărcarea acumulatorilor. Autovehiculul a fost proiectat să aibă autonomie de o oră şi o greutate de aproximativ 150 de kilograme cu pilot cu tot. Deocamdată, reuşita proiectului depinde de cât de repede vor găsi studenţii bani pentru realizarea cartului electric.
Stadiu. Proiectul cartului electric există, deocamdată, pe hârtie Colectă. Studenţii au adunat deja 230 de baterii din cele minimum 500 necesare pentru punerea în funcţiune a autovehicululuiŞtefan Stănescu, Laurenţiu Preoteasa, Alexandru Loiso şi Andrei Grigoroiu, coordonaţi de profesorul Claudiu Sutan, vor să străbată cu acest cart toate oraşele mari ale României. Mai mult, ei vor să participe în competiţii de Formula 1 şi au de gând să provoace universităţi din ţară să construiască alte carturi eco, cu care să se întreacă. Cel de la Piteşti se va construi anul viitor şi va funcţiona cu 500 de baterii de telefon colectate de la studenţii universităţii.
Până în prezent, ei au reuşit să strângă 230 de acumulatori. Cartul va avea motor electric, sistem de control al put