Elena Udrea crede ca mentine pasul cu realitatea. Degeaba, degeaba, degeaba. Cu realitatea virtuala, pentru ca in cea reala nu-si mai gaseste demult locul.
Dansa crede ca succesul unui partid si al campaniilor sale depinde, in mare masura, de prezenta in mediile online. Sa fie chiar atat de usor de convins electoratul virtual?
Televiziunea bate netul
Doamna Udrea are un drum dificil de parcurs. Si-a dat seama foarte tarziu de potentialul mediului online. Foarte instabila s-a dovedit Elena Udrea in alegerea mediului potrivit pentru promovare, indiferent ca a fost vorba de partid sau de turismul romanesc.
Nu mai departe de anul trecut, doamna ministru al Turismului arata o incredere debordanta pentru mediul televizual. Atat de impresionata a fost doamna Udrea de impactul televiziunii asupra comportamentului consumatorului, incat a scos din buzunarul bugetar suma de 1,5 milioane euro. Astazi, declara ca principalul dusman al actualei Puteri este televiziunea.
Milioane de euro au fost necesare pentru reclamele pe doua posturi, cunoscute de altfel, Eurosport si CNN. Ce s-a ales de campania care infatisa pestii crescand in copac, am vazut dupa un an.
Alt rebranding, alta frunza, alta distractie pe bani publici, evident. Tara mireselor cu trei barbati s-a transformat, in decurs de un an, in tinutul salbatic tentant pentru amatorii de vacante in salbaticie.
In online nu se pot da galeti si pelerine
Are dreptate Elena Udrea cand spune ca de 20 de ani nimeni nu a guvernat precum PD-L. Intr-adevar, nimeni nu s-a prezentat mai deplorabil in fata tarii, in fata oamenilor, in fata alegatorilor.
Daca dansa spera ca Internetul va fi arma secreta pentru ascensiunea portocalie, se amageste in zadar. Sunt mai multe motive care ne arata ca mediul online nu este unul propice pentru u