Avansaţi. Constructorii de mini-trenuri au folosit staţiile pentru a comunica între ei Replică. Trenuleţele arată exact ca şi cele adevăratePasionaţii de modelism feroviar au pus în funcţiune la Cluj cea mai mare dioramă din ţară. Trenuleţele, replici exacte ale originalelor mult mai mari, circulă după un sistem bine pus la punct, proprietarii acestora vorbind prin staţii pentru coordonarea lor în timpul călătoriilor.
Expoziţia cuprinde 45 de garnituri de tren din România, Germania, Austria, Franţa sau Elveţia, începând cu anul 1850 şi până în prezent. Gările în miniatură îi fascinează pe cei mici, dar nu numai. "În copilărie am mers cu un tren ca şi acesta, din perioada interbelică. Scria pe locomotivă Regele Ferdinand, apoi comuniştii au şters scrisul", îşi aminteşte un bătrân. Trenuleţele vechi, care în realitate erau cu aburi, sunt şi cele mai scumpe, ajungând la 2.000 de lei.
Avansaţi. Constructorii de mini-trenuri au folosit staţiile pentru a comunica între ei Replică. Trenuleţele arată exact ca şi cele adevăratePasionaţii de modelism feroviar au pus în funcţiune la Cluj cea mai mare dioramă din ţară. Trenuleţele, replici exacte ale originalelor mult mai mari, circulă după un sistem bine pus la punct, proprietarii acestora vorbind prin staţii pentru coordonarea lor în timpul călătoriilor.
Expoziţia cuprinde 45 de garnituri de tren din România, Germania, Austria, Franţa sau Elveţia, începând cu anul 1850 şi până în prezent. Gările în miniatură îi fascinează pe cei mici, dar nu numai. "În copilărie am mers cu un tren ca şi acesta, din perioada interbelică. Scria pe locomotivă Regele Ferdinand, apoi comuniştii au şters scrisul", îşi aminteşte un bătrân. Trenuleţele vechi, care în realitate erau cu aburi, sunt şi cele mai scumpe, ajungând la 2.000 de lei.