Primăria Municipiului Bucureşti va plăti circa 648.000 de lei (150.000 de euro) pe servicii de consultanţă pentru supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a două pasaje supraterane Mihai Bravu - Splaiul Unirii, conform unui anunţ de licitaţie, informează NewsIn.
În prezent, intersecţia dintre Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii este una la nivel, semaforizată, iar din cauza creşterii numărului de autovehicule în trafic, blocajele au devenit frecvente, spun edilii.
Primăria vrea să realizeze o legatură între Calea Văcăreşti şi Şoseaua Mihai Bravu, propunând realizarea a doua pasaje rutiere pe Şoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii, câte unul pentru fiecare sens. Legătura dintre Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii se va menţine în continuare prin intermediul benzilor existente la nivelul solului. Liniile de tramvai care leagă Şoseaua Mihai Bravu de Calea Văcăreşti vor rămâne la nivelul actual.
Lungimea totală a pasajelor va fi de 685 de metri pentru sensul Văcăreşti-Mihai Bravu şi de 700 de metri pentru sensul Mihai Bravu-Văcăreşti.
Suprafaţa pe care vor fi construie pasajele este parţial teren viran (zona adiacentă Bulevardului Văcăreşti, către lacul cu acelaşi nume), iar în rest este ocupată de clădiri colective şi de locuinţe individuale.
Traseul viitoarelor pasaje are ca punct de plecare B-dul Mihai Bravu, în dreptul străzii Vitejilor (staţia de metrou Mihai Bravu), apoi va traversa Splaiul Unirii (Râul Dâmboviţa) şi intresecţia Văcăreşti cu Mihai Bravu, încheindu-se pe Calea Văcăreşti în dreptul blocului 2C.
Primăria Municipiului Bucureşti va plăti circa 648.000 de lei (150.000 de euro) pe servicii de consultanţă pentru supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a două pasaje supraterane Mihai Bravu - Splaiul Unirii, conform unui anunţ de licitaţie, informează NewsIn.
În prezent, intersecţia dintre Şo