Firma de lenjerie intimă La Senza a creat un filmuleţ pentru o campanie publicitară de Crăciun în care modelele cântă pe note în funcţie de mărimea cupei de la sutien. Potrivit „The Daily Mail", filmuleţul postat pe YouTube avea peste un milion de vizualizări la doar câteva zile după lansare.
Acesta începe cu prezentarea celor şapte fete, în funcţie de mărimea cupei de la sutien - de la A la G. Apoi, modelele stau pe saltele şi cântă, pe rând, nota corespunzătoare dintr-un colind tradiţional de Crăciun, „Deck The Halls". Reprezentanţii firmei de lenjerie intimă spun că filmuleţul se adresează bărbaţilor, pentru a-i ajuta la cumpărăturile de Crăciun.
„Ne-am dorit să le facem o bucurie de Sărbători şi ce modalitate mai bună decât «Corul după măsurile la sutien»? E un început sigur pentru sezonul de petreceri care vine!", a declarat Sarah Hawkins, directorul de marketing al La Senza. Deşi spune că viralul este destinat bărbaţilor, speră că şi femeile îl vor găsi amuzant şi provocator.
Cumpărători fideli
Ideea acestui filmuleţ au avut-o Tom Woodington şi Robin Temple de la agenţia Karmarama. „Am vrut să comunicăm faptul că La Senza are sutiene frumoase de la cupa A până la cupa G. Am văzut o corelaţie cu notele muzicale şi ne-am gândit că ar fi interesant să facem un musical de Crăciun", au spus cei doi, completând că scopul viralului este să fidelizeze cumpărătorii. Datorită uşurinţei cu care se pot comanda produsele, doar printr-un singur click, filmuleţul a dus şi la creşterea comenzilor online. Campania este foarte diferită de cele abordate anterior de La Senza.