Grupul german, prezent în România prin mărcile Plus şi Kaufland, a anunţat recent că este în căutare de terenuri cu suprafeţe cuprinse între 4.000 şi 8.000 de metri pătraţi, pe care să le cumpere pentru a construi magazine sub brandul Lidl, luând totodată în calcul şi posibilitatea închirierii unor spaţii comerciale
Potrivit unor surse din piaţa de retail, grupul german Lidl, deja prezent la Braşov prin magazinele Kaufland şi Plus, intenţionează să deschidă primul magazin sub brandul Lidl în oraşul nostru în cursul anului viitor. De asemenea, germanii mai sunt interesaţi, pe lângă deschiderea mai multor magazine în Bucureşti, şi de investiţii în oraşele Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Turda, Timişoara, Sibiu
„Ne vom concentra în continuare eforturile asupra achiziţionării de locaţii atractive pentru clienţii noştri şi care să corespundă totodată standardelor companiei. Suntem interesaţi de achiziţionarea de terenuri libere sau construite, cu suprafeţe cuprinse între 4.000 şi 8.000 de metri pătraţi, cu deschidere şi vizibilitate din artere de circulaţie bine frecventate şi cu posibilităţi bune de acces. De asemenea, luăm în calcul şi posibilitatea închirierii de spaţii comerciale cu suprafeţe de peste 800 metri pătraţi”, a comunicat Lidl România la sfârşitul lunii noiembrie.
Pentru extinderea pe piaţa locală compania este interesată în special de amplasamente în oraşe cu peste 30.000 de locuitori.
Lidl a preluat în acest an, de la grupul Tengelmann, reţelele de magazine de discount Plus din România şi Bulgaria, formate din 96 de magazine, respectiv 23. Parte a grupului Lidl & Schwartz, Lidl operează în România şi reţeaua de hipermarketuri de discount Kaufland. Grupul german, prezent în România prin mărcile Plus şi Kaufland, a anunţat recent că este în căutare de terenuri cu suprafeţe cuprinse între 4.000 şi 8.000 de metri pătraţi, pe ca