Amrop, una din cele mai importante retele de executive search la nivel mondial, care detine 89 de birouri in 58 de tari din lume, a decis sa intre oficial pe piata locala printr-o asociere cu TheSearchers, unul din cei mai noi jucatori din industria romaneasca de profil, cu afaceri estimate la 300.000 de euro in 2010.
„Asocierea nu a implicat o tranzactie, ci functionam in baza unui parteneriat”, spune Oana Ciornei, membru fondator al TheSearchers.
Unul dintre cele mai importante elemente ale parteneriatului prevede schimbarea numelui TheSearchers in Amrop Romania. Procesul de rebranding se va finaliza pana la sfarsitul lunii decembrie.
De asemenea, acordul dintre cele doua parti prevede si o impartire a castigurilor de pe piata locala, insa reprezentantii TheSearchers nu au dorit sa ofere mai multe detalii despre acest aspect.
„Acordul cu Amrop ne ajuta din mai multe puncte de vedere. In primul rand, vom putea folosi un brand deja consacrat in piata de executive search. De asemenea, vom avea acces la toate resursele, studiile, precum si la know-how-ul Amrop. In plus, vom putea plasa mai usor romani pe pozitii regionale si vom beneficia de noi contracte prin preluarea unor clienti deja prezenti in portofoliul Amrop”, mentioneaza Ciornei.
Discutiile dintre cele doua firme au inceput in 2010, iar Amrop a evaluat TheSearchers vreme de opt luni.
„Chiar daca economic traversam o perioada dificila, in care multe companii din diferite industrii inca nu se regasesc, putem vorbi de un context favorabil cu multe oportunitati pentru noi. Aflandu-ne intr-un astfel de moment, putem vorbi de dezvoltarea pe termen lung a unei industrii de executive search aflata intr-o perioada de tranzitie in Romania”, apreciaza Marius Precu, celelalt membru fondator al TheSearchers.
Firma de executive search, care are cinci angajati pe piata locala,