Un băimărean este nemulţumit de faptul că a primit o notificare de plată a unei restanţe după un an de la rezilierea contractului. Client al unei firme de telefonie, Alexandru Lupşe susţine a prestat servicii pentru această firmă şi s-a ales doar cu promisiuni în loc de discount la factură.
Alexandru Lupşe, un băimărean de 47 de ani, susţine că în loc să primească bani pentru lucrările pe care le-a prestat pentru UPC România, de trei ani este purtat pe drumuri şi chiar ameninţat de firmele de recuperări creanţe pentru o datorie inexistentă.
Alexandru Lupşe este administrator al unei societăţi băimărene care are ca obiect de activitate confecţiile metalice. La finele anului 2005, el a încheiat un contract cu UPC pentru un telefon fix şi internet, contract pentru care trebuia să achite lunar câte 110 dolari, dar i s-a făcut o reducere de 10 procente. După doi ani, firma i-a solicitat să execute nişte confecţii metalice pe care i le-a achitat. „M-au scutit o lună de plata abonamentului pentru nişte gratii pe care le-am făcut şi montat la sediul lor din Baia Mare", explică băimăreanul. La puţin timp după, a fost din nou solicitat să execute, în regim de urgenţă de data aceasta, nişte piese pentru antenele de telefonie de pe Vârful Igniş. „Mi-au cerut să le fac de seara până dimineaţa şi eu mi-am făcut partea mea de muncă. În schimb, mi-au promis din nou o reducere de 25% la abonament", continuă bărbatul. El susţine că nu a putut să elibereze o factură pentru că reprezentanţii firmei l-au anunţat că aceasta nu poate fi onorată dacă nu este făcută în baza unei comenzi scrise din partea companiei. Omul spune însă că deţine avizul de însoţire a mărfii pentru produsele executate.
Trei ani de promisiuni
Din septembrie 2007, Alexandru Lupşe nu a mai achitat nicio factură pentru că şi-a dat seama că discountul promis nu i-a fost aplicat l