SPOR. Angajatii Regiei lucrau de zor la prima caroserie de tramvai, care va fi produsa la uzinele URAC Adrian Crit, directorul general al RATB"Pentru noi, acest contract reprezinta un imens castig de experienta, angajatii Regiei vor invata sa lucreze la standarde germane, iar fondurile RATB-ului vor spori cu cateva milioane de euro", ne-a explicat, ieri, Adrian Crit, directorul general al RATB. Caroseriile vor fi folosite pentru constructia de tramvaie cu podea ultrajoasa, care au garda la sol variabila, adica vara poate ajunge la 19 centimetri, iar iarna poate urca pana la 35 de cm. Reprezentantii Regiei spera sa aduca aceste tramvaie si in Capitala de anul viitor.
SPOR. Angajatii Regiei lucrau de zor la prima caroserie de tramvai, care va fi produsa la uzinele URAC Adrian Crit, directorul general al RATB"Pentru noi, acest contract reprezinta un imens castig de experienta, angajatii Regiei vor invata sa lucreze la standarde germane, iar fondurile RATB-ului vor spori cu cateva milioane de euro", ne-a explicat, ieri, Adrian Crit, directorul general al RATB. Caroseriile vor fi folosite pentru constructia de tramvaie cu podea ultrajoasa, care au garda la sol variabila, adica vara poate ajunge la 19 centimetri, iar iarna poate urca pana la 35 de cm. Reprezentantii Regiei spera sa aduca aceste tramvaie si in Capitala de anul viitor.