Eugen Stoica a fost „ţepuit“ cu peste 200 de euro prin încărcări prepay. Deşi i-a anunţat din timp pe reprezentanţii firmei de telefonie mobilă despre ceea ce se întâmplă, aceştia nu i-au blocat contul pentru a reduce din fraudă.
Eugen Stoica este abonat al operatorului de telefonie mobilă Orange de mai bine de nouă ani. Are trei abonamente în reţea şi spune că n-a avut niciodată probleme la plata facturii. Însă păţania de care a avut parte în urmă cu două săptămâni l-a determinat să renunţe la acest operator.
„Lasă-mă, bă!“
Băimăreanul susţine că în noaptea de 27 spre 28 noiembrie, în jurul orei 01.00, a primit un SMS prin care era anunţat că efectuează o încărcare de 20 de euro, pentru o cartelă prepay. „Iniţial, am crezut că e o greşală, dar după doar trei minute am mai primit încă o dată acelaşi mesaj. Mi-am dat seama că se întâmplă ceva şi am sunat la numărul pe care, chipurile, îl încărcam. Mi-a răspuns un tip care mi-a răspuns sec: «Lasă-mă, bă!»“, explică Eugen Stoica.
Pentru că odată ce a încheiat convorbirea a primit şi cel de-al treilea mesaj cu o încărcare de 20 de euro, abonatul a decis să sesizeze personalul Orange cu privire la frauda comisă şi să ceară blocarea contului Orange Webcare prin care se poate realiza încărcarea cartelelor online. „Am solicitat blocarea de urgenţă a posibilităţii de reîncărcare a cartelelor prepay de pe contul meu. Consultantul Orange a confirmat blocarea, cu toate că în timp ce vorbeam cu el am primit şi cel de-al patrulea şi al cincilea SMS“, a precizat păgubitul. „Credeam că am reuşit măcar limitarea pagubei, la 100 de euro, însă din păcate consultantul nu a blocat nimic, iar după ce am închis au mai venit încă cinci SMS-uri, toate la fel, ducând paguba la o suma de 200 de euro+TVA“, explică Eugen Stoica.
Denunţ penal
El mai spune că după această întâmplare nefer