Ieri, in cadrul comisiei de circulatie edilii au aprobat o serie de masuri din care o parte vor fi puse in practica de-abia la anul. Astfel, reprezentantii primariei vor sa securizeze acele zone unde se afla unitati de invatamant. Mai precis, carosabilul va fi delimitat de trotuare prin popice sau garduri pietonale in zone ca Tatarasi, Ciric, strada Ion Creanga si strada Dudescu. Va fi amenajata o trecere de pietoni si in zona Scolii nr. 22. "Totodata, avem propuneri de semaforizare pentru strada Bradului, la traversarea subterana din dreptul Garii Nicolina si vom incerca la anul sa facem o semaforizare pe strada Visan, cu soseaua Bucium, care a devenit un punct nevralgic. Vrem sa extindem aceasta semaforizare pe soseaua Bucium, spre iesirea inspre Barnova, care, la orele de varf, a devenit foarte greu de accesat si se circula cu viteza mare", a declarat Mihai Chirica, director general la Directia Tehnica si Investitii.
Edilii vor sa instaureze si un regim de sens unic. "Un sens unic va fi pe strada Decebal, intre bulevardul Cantemir si Podu de Piatra. Reglementarile care se pot implementa le facem anul asta la trecerile de pietoni si sensuri unice. Celelalte care tin de semaforizare le vom incepe odata cu anul viitor", a mai spus Chirica.
Ieri, in cadrul comisiei de circulatie edilii au aprobat o serie de masuri din care o parte vor fi puse in practica de-abia la anul. Astfel, reprezentantii primariei vor sa securizeze acele zone unde se afla unitati de invatamant. Mai precis, carosabilul va fi delimitat de trotuare prin popice sau garduri pietonale in zone ca Tatarasi, Ciric, strada Ion Creanga si strada Dudescu. Va fi amenajata o trecere de pietoni si in zona Scolii nr. 22. "Totodata, avem propuneri de semaforizare pentru strada Bradului, la traversarea subterana din dreptul Garii Nicolina si vom incerca la anul sa facem o semaforizare pe strada V