Noul Sportage impresionează prin design și este mai încăpător. Sportage este un nume important în familia Kia, iar acest fapt se traduce printr-o ofertă extrem de bine gândită pentru orice client.
Saltul făcut de noul Sportage comparativ cu modelul înlocuit pare a fi de cel puţin două generaţii în ceea ce priveşte designul. Mai mult, importatorul pentru România oferă standard pentru toate versiunile de echipare şi motorizare sistemul Daytime Running Light, care aduce în plus o notă de eleganţă şi personalitate modelului.
Caroseria a evoluat cu 9 cm în lungime şi 5,5 cm în lăţime, în vreme ce înălţimea totală a scăzut cu 6 cm, linia descendentă a plafonului desenat de Peter Schreyer eliminând senzaţia de masivitate destul de des întâlnită la SUV-uri. Însă nici nu a adus vreun compromis în ceea ce priveşte spaţiul pe locurile posterioare.
Noul Sportage este mai încăpător decât vechiul model, iar portbagajul a crescut spectaculos, de la 392 la 564 de litri. Astfel, putem să vorbim acum de o maşină extrem de polivalentă, nu numai ca abilităţi de deplasare în terenuri mai dificile, dar şi cu reale calităţi de cărăuş. Iar această calitate se datorează şi multiplelor locuri de depozitare care împânzesc habitaclul.
Sportage şi-a schimbat radical designul interior, propunând o ergonomie mai bună, dar şi forme interesante, în armonie cu spiritul „street art" al mărcii. Materialele au fost bine alese ca şi cromatică, au o asamblare reuşită, însă nu sunt dintre cele mai moi. Din fericire, nu reflectă deranjant lumina soarelui.
Evoluţie surprinzătoare
Ceea ce aduce realmente schimbat noul Sportage este senzaţia la volan, cu o evoluţie mai rafinată a tuturor sistemelor.
În primul rând suspensia poate concura oricând la cea mai bună din segmentul său în ceea ce priveşte capacitatea de a filtra denivelările