Compania good.bee, parte a grupului BCR, are în prezent peste 29.000 de clienţi pentru serviciul "tranzacţii mobile", care permite accesul la serviciile bancare prin intermediul telefonului mobil, iar valoarea medie pentru o astfel de tranzacţie este de 100 de lei. "Peste 29.000 de clienţi folosesc serviciul good.bee Tranzacţii Mobile, dublu faţă de sfârşitul anului 2009. Acelaşi ritm de creştere a numărului de clienţi este aşteptat şi pentru anul 2011", potrivit unui comunicat BCR, remis Curierului Naţional.
Jumătate dintre operaţiunile good.bee Tranzacţii Mobile se efectuează pe telefonul mobil, 40% la ATM-uri şi POS-uri şi 10% prin alte canale. Trei sferturi din tranzacţii sunt transferuri făcute între conturi good.bee. "Cel mai tânăr client "good.bee Tranzacţii Mobile" are 14 ani, iar cel mai în vârstă are 86 de ani. Acest lucru demonstrează clar că este un produs extrem de uşor de folosit şi foarte util tuturor celor care nu au acces facil la produsele bancare clasice. Clienţii folosesc acest produs pentru a transfera bani altor membri ai familiei, pentru reîncărcarea cartelelor de telefonie mobilă şi pentru a plăti facturi către diferiţi furnizori", a declarat Cătălin Moise, director general al good.bee.
Banca Comercială Română (BCR) a anunţat, în luna octombrie, că îşi extinde portofoliul cu produse destinate clienţilor nebancarizaţi, prin preluarea companiei good.bee Service, subsidiară a unui holding deţinut de Fundaţia Erste şi grupul Erste, şi integrarea serviciului good.bee Tranzacţii mobile.
Holdingul Good.bee a fost înfiinţat în iulie 2008 şi are ca obiectiv asigurarea accesului sigur, simplu şi convenabil la serviciile bancare. Compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază, respectiv la un cont curent în l