Gabriel Gidea (foto), noul director de dezvoltare al companiei Kingston Technology pentru Romania, Bulgaria si Moldova, are in plan ca in 2011 sa creasca cantitativ segmentului Flash cu 20% si businessul DRAM cu 15%.
Obiectivele Kingston pentru 2011 includ cresterea cantitativa a segmentului Flash cu 20% si a business-ului DRAM cu 15%. Reprezentantii companiei se asteapta ca segmentul HyperX (memorii pentru entuziasti) sa reprezinte 20% din valoarea totala a unitatii de business ValueRAM, din punct de vedere valoric, in urmatorul an.
"Anul viitor va sta sub semnul tehnologiei SSD, o zona pe care ne asteptam sa avem o crestere de 100%, datorata avantajelor pe care aceasta tehnologie le poate oferi intreprinderilor mici si mijlocii, care isi doresc optimizarea cheltuielilor si a performantelor simultan. De asemenea, ne asteptam la adoptarea tehnologiei USB 3.0, pe fondul cresterii vanzarilor de placi de baza si notebookuri dotate cu aceasta tehnologie", declara Gabriel Gidea, cel care l-a inlocuit pe Mihai Marcu in functia de director de dezvoltare al companiei Kingston Technology pentru Romania, Bulgaria si Moldova.
"Dupa 5 ani de prezenta in Romania, vedem un potential major al acestei piete, tara pe care ne concentram atentia, pe langa Polonia si Cehia. Dezvoltarea de aici, care intr-un an dificil a condus la mentinerea pozitiei de lider pe piata de memorii, s-a aliniat tendintei de crestere a companiei la nivel international", a spus Pawel Smigielski, manager regional pentru Europa de Est al companiei.
Vanzarile Kingston pe piata locala in 2010 au crescut valoric cu 13% in comparatie cu 2009, atingand pragul de 10,5 milioane dolari. Evolutia pozitiva a fost data de dezvoltarea segmentului DRAM, cu 13% plus comparativ cu anul trecut, pana la atingerea unei valori de 5,6 milioane dolari si reprezentand 53% din veniturile locale ale companiei.