Compania good.bee, parte a grupului BCR, are în prezent peste 29.000 de clienţi pentru serviciul "tranzacţii mobile", care permite accesul la serviciile bancare prin intermediul telefonului mobil şi şi-a planificat să îşi dubleze portofoliul la anul, în special prin atragerea de utilizatori nebancarizaţi în prezent, din mediul rural. Valoarea medie pentru tranzacţiile derulate este de 100 de lei. "Peste 29.000 de clienţi folosesc serviciul good.bee Tranzacţii Mobile, dublu faţă de sfârşitul anului 2009.
Acelaşi ritm de creştere a numărului de clienţi este aşteptat şi pentru anul 2011", potrivit unui comunicat BCR. Jumătate dintre operaţiunile good.bee Tranzacţii Mobile se efectuează pe telefonul mobil, 40% la ATM-uri şi POS-uri şi 10% prin alte canale. Trei sferturi din tranzacţii sunt transferuri făcute între conturi good.bee. "Cel mai tânăr client "good.bee Tranzacţii Mobile" are 14 ani, iar cel mai în vârstă are 86 de ani. Acest lucru demonstrează clar că este un produs extrem de uşor de folosit", a declarat Cătălin Moise, director general al good.bee.
Compania good.bee, parte a grupului BCR, are în prezent peste 29.000 de clienţi pentru serviciul "tranzacţii mobile", care permite accesul la serviciile bancare prin intermediul telefonului mobil şi şi-a planificat să îşi dubleze portofoliul la anul, în special prin atragerea de utilizatori nebancarizaţi în prezent, din mediul rural. Valoarea medie pentru tranzacţiile derulate este de 100 de lei. "Peste 29.000 de clienţi folosesc serviciul good.bee Tranzacţii Mobile, dublu faţă de sfârşitul anului 2009.
Acelaşi ritm de creştere a numărului de clienţi este aşteptat şi pentru anul 2011", potrivit unui comunicat BCR. Jumătate dintre operaţiunile good.bee Tranzacţii Mobile se efectuează pe telefonul mobil, 40% la ATM-uri şi POS-uri şi 10% prin alte canale. Trei sferturi din tran