Trei sferturi din cardurile de memorie vândute în România au fost achiziţionate pentru telefoanele mobile, pe măsură ce consumatorii încep să adopte smartphone-uri care pot face fotografii sau reda muzică, iar tendinţa se va menţine şi în perioada următoare, spune Pawel Smigielski, directorul regional pentru Europa de Est al producătorului american de memorii informatice Kingston.
În acest an pe piaţa din România s-au vândut 1,5 milioane de carduri de memorie şi de stickuri de memorie USB. Dintre acestea 490.000 au fost vândute de Kingston.
Compania estimează că va încheia acest an cu o cifră de afaceri de 10,5 milioane dolari în România, în creştere cu 13% comparativ cu anul trecut, când a raportat 9,3 milioane de dolari. Pentru anul viitor ţinta companiei în România este să depăşească Ungaria, ţara vecină înregistrând în acest an un business mai mare cu 1 mld. $ deşi numărul de locuitori este mai mic.
"Ţinta pe anul viitor este ca România să devină piaţa numărul trei în regiune, după Polonia şi Cehia. Chiar dacă 2-3 milioane de români sunt în Italia sau Spania, în ţară tot sunt 18-19 milioane de cetăţeni", a declarat Smigielski.
Dezvoltarea businessului Kingston în România, Bulgaria şi Moldova a fost preluată de Gabriel Gâdea, care a fost recrutat de la distribuitorul IT&C local RHS.
Trei sferturi din cardurile de memorie vândute în România au fost achiziţionate pentru telefoanele mobile, pe măsură ce consumatorii încep să adopte smartphone-uri care pot face fotografii sau reda muzică, iar tendinţa se va menţine şi în perioada următoare, spune Pawel Smigielski, directorul regional pentru Europa de Est al producătorului american de memorii informatice Kingston.
În acest an pe piaţa din România s-au vândut 1,5 milioane de carduri de memorie şi de stickuri de memorie USB. Dintre acestea 490.000 au fost vândute de Kingston