Retailerul francez Carrefour rămâne cu un singur brand de supermarketuri, Carrefour Market, renuntând astfel la Carrefour Express, brand creat în 2008, după preluarea reţelei de supermarketuri Artima. Carrefour deţine pe piaţa locală 30 de supermarketuri şi până la sfârşitul anului vor mai fi deschise două, în Cluj (17 decembrie) şi Bucureşti (22 decembrie). Toate supermarketurile Carrefour Express vor fi rebranduite şi, începând cu 15 decembrie, vor purta numele Carrefour Market. Retailerul francez a achiziţionat în 2007, în schimbul sumei de 55 mil. euro, reţeaua de 21 de supermarketuri Artima. În iunie acest an Carrefour a închis două din fostele magazine Artima, din Baia Mare şi Hunedoara, pentru a optimiza parcul de retail. Între timp au fost deschise alte supermarketuri, sub brandul Carrefour Market, ultimul dintre acestea, în decembrie la Târgovişte. Reţeaua de supermarketuri a adus anul trecut retailerului francez venituri de 354 mil. lei (circa 84 mil. euro), mai mici decât în 2008 când se ridicau la circa 385 mil. lei (105 mil. euro). Carrefour mai deţine pe piaţa locală 23 de hipermarketuri şi este cel mai mare jucător pe acest segment. Anul trecut afacerile retailerului francez în România au fost de circa 1,1 mld. euro.
Retailerul francez Carrefour rămâne cu un singur brand de supermarketuri, Carrefour Market, renuntând astfel la Carrefour Express, brand creat în 2008, după preluarea reţelei de supermarketuri Artima. Carrefour deţine pe piaţa locală 30 de supermarketuri şi până la sfârşitul anului vor mai fi deschise două, în Cluj (17 decembrie) şi Bucureşti (22 decembrie). Toate supermarketurile Carrefour Express vor fi rebranduite şi, începând cu 15 decembrie, vor purta numele Carrefour Market. Retailerul francez a achiziţionat în 2007, în schimbul sumei de 55 mil. euro, reţeaua de 21 de supermarketuri Artima. În iunie acest an Carrefour