- argument -
Intri în supermarket, intri în hipermarket, intri în mall şi cauţi din priviri rafturile cu oferte, bannerele cu promoţii, afişele şi anunţurile cu reduceri de sezon (sperînd să mai aibă mărimea ta la cămăşile remarcate cînd aveau preţul piperat sau căutînd ceva care încă nu ştii că ai avea nevoie), arunci o privire prin Miniprix (nu mai e ca altădată, dar nu se ştie peste ce poţi da), afli de un outlet nou (odată ţi-ai luat două parpalacuri Stefanel în două culori, aşa erau de frumoase şi, mai ales, de ieftine), treci pe lîngă o vitrină cu lichidări de stoc (iei ceva pentru tine, deşi nu crezi că vei purta, iei ceva şi pentru ai tăi, deşi nu ştii dacă le va plăcea, însă calul de dar...), la un colţ de stradă apare şi un second-hand (haine de firmă, ceva Burberry, sau vintage, asta cauţi, nu orice ţoale lărgite şi culori duse), cumperi şosete în dungi şi mănuşi frumos colorate de la metrou (niciodată nu te poţi abţine), struguri, ciocolată, balsam de rufe şi globuri pentru bradul de Crăciun de la vînzătorul de pe trotuar (e mai la-ndemînă şi-s aproape de casă), din magazinul cu toate-produsele-10-lei iei un set de cuţite (cît de rele pot fi!?) şi nişte converşi falşi (oricum îi porţi doar cîteva săptămîni), după ce arunci un ochi la un garage sale (de unde te alegi cu statueta unui căluţ din bronz, un CD cu albumul Ten de la Pearl Jam şi o scrumieră din piatră), treci pe lîngă chioşcul de ziare (şi îţi cumperi un braţ de cărţi, albume, CD-uri şi DVD-uri, de trei ori mai ieftine decît în librării), intri pe Internet şi cu 50 de lei îţi alegi un zbor cu avionul pentru un weekend la Berlin, Londra sau Madrid (unde vei sta la nişte prieteni plecaţi pentru weekend în alte oraşe), la vară vei trage o „stacanţă“ (în care îl vei reciti pe Proust şi vei vedea toate filmele lui Woody Allen piratate de pe torenţi) sau pleci în „couchsurfing“ prin Banat (î