Distribuitorul de produse chimice pentru construcţii Selena România, parte a grupului polonez Selena, estimează că vânzările din acest an se vor menţine la nivelul de 16,3 milioane lei, consemnat în 2009, se arată într-un comunicat al companiei.
Compania este distribuitor de spume poliuretanice, etanşanţi şi adezivi, produse lichide pentru hidroizolaţii, elemente de fixare şi benzi de mascare. Potrivit datelor proprii, Selena are o cotă de 30% pe piaţa spumelor poliuretanice. Reprezentanţii companiei susţin că România este una dintre ţările care au fost afectate sever de criza financiară şi că piaţa construcţiilor a cunoscut scăderi considerabile în perioada 2009-2010, de circa 30-40%, şi chiar de 50% pe anumite segmente. "Recesiunea globală şi scăderea cererii pe piaţa construcţiilor au avut un efect negativ pentru multe companii româneşti. În ciuda declinului pieţei, Selena România şi-a majorat vânzările de adezivi, etanşanţi, elemente de fixare şi produse de hidroizolare", a declarat în comunicat Dorin Spătaru, administratorul companiei.
Selena România şi-a majorat portofoliul cu 200 de clienţi noi în acest an, unul dintre aceştia fiind reţeaua Metro. Unul din principalele obiective ale companiei pentru perioada următoare este colaborarea şi cu alte reţele de tip "hipermarket". "Planurile noastre vizează în continuare creşterea vânzărilor şi diversificarea gamei de produse oferite. (...) Ne dorim ca până în 2015 să înregistrăm o cifră de afaceri de cel puţin zece milioane de euro (circa 43 milioane lei, n.r.)", a mai spus Spătaru. Grupul Selena, care cuprinde 30 de companii la nivel mondial, a raportat vânzări de 150 milioane de euro anul trecut.
Distribuitorul de produse chimice pentru construcţii Selena România, parte a grupului polonez Selena, estimează că vânzările din acest an se vor menţine la nivelul de 16,3 milioane lei, consemnat în 20