Proiectul amenajării şoselei Doamna Ghica a fost sistat după ce lucrările au fost efectuate doar în proporţie de 60%, din cauză că exproprierile nu au fost făcute la timp. Primăria are nevoie de 6.100 de metri pătraţi de teren din zonă, care valorează 4,7 milioane de euro.
Suma urmează să fie supusă spre aprobare în şedinţa de Consiliu General de vineri, odată cu amplasamentul lucrării şi cu declanşarea procedurilor de expropriere. Amenajarea şoselei Doamna Ghica şi legarea acesteia de bulevardul Chişinău printr-un pasaj peste calea ferată ar face legătura mai uşor între cartierele Colentina şi Pantelimon. În plus, ar dirija o parte din traficul care va intra în Capitală prin Autostrada A3 Bucureşti - Ploieşti şi ar fluidiza traficul între zona de nord şi cea de est a Capitalei. Noua arteră ar urma să măsoare doi kilometri, având câte două benzi pe fiecare sens. Acestea vor fi despărţite de scuaruri cu lăţimea de doi metri, pe care vor fi amenajate spaţii verzi.
Proiectul amenajării şoselei Doamna Ghica a fost sistat după ce lucrările au fost efectuate doar în proporţie de 60%, din cauză că exproprierile nu au fost făcute la timp. Primăria are nevoie de 6.100 de metri pătraţi de teren din zonă, care valorează 4,7 milioane de euro.
Suma urmează să fie supusă spre aprobare în şedinţa de Consiliu General de vineri, odată cu amplasamentul lucrării şi cu declanşarea procedurilor de expropriere. Amenajarea şoselei Doamna Ghica şi legarea acesteia de bulevardul Chişinău printr-un pasaj peste calea ferată ar face legătura mai uşor între cartierele Colentina şi Pantelimon. În plus, ar dirija o parte din traficul care va intra în Capitală prin Autostrada A3 Bucureşti - Ploieşti şi ar fluidiza traficul între zona de nord şi cea de est a Capitalei. Noua arteră ar urma să măsoare doi kilometri, având câte două benzi pe fiecare sens. Acestea vor