Panasonic România a inaugurat ieri la Focşani al doilea magazin al companiei ce se bazează pe noul concept store, au anunţat ieri reprezentanţi ai companiei. Noul magazin Panasonic pune în aplicare un concept nou, care mizează pe interacţiunea consumatorilor cu produsele companiei şi urmăreşte să îi familiarizeze pe aceştia, în special, cu tehnologia 3D.
Reprezentanţii Panasonic România se aşteaptă ca magazinul inaugurat ieri să genereze vânzări, în următorul an, de aproximativ jumătate de milion de euro. Investiţia în noul magazin se ridică la valoarea de 50.000 euro. Noua serie de magazine Panasonic, ce s-a lansat în luna septembrie odată cu showroom-ul deschis în Unirea Shopping Center, are un design unitar şi exclusiv, inspirat din cultura japoneză. După Focşani, în perioada imediat următoare, va fi lansat un magazin Panasonic din noua serie şi în Cluj-Napoca. "Credem cu tărie că noua serie de magazine va apropia şi consumatorii de brandul Panasonic. De aceea, am ales să implementăm un concept care oferă acestora o interacţiune mai mare şi directă cu produsele noastre de ultimă generaţie, precum televizoarele 3D sau noua cameră 3D pentru amatori", a declarat, într-un comunicat remis redacţiei, Alexandru Mina, advertising&public relations manager Panasonic România.
În noul magazin vor fi comercializate: noua gamă de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D-3D, prima cameră video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum şi produse electrocasnice Panasonic.
Cel mai spectaculos şi aşteptat produs care a ajuns şi pe rafturile magazinului Panasonic Focşani îl reprezintă prima cameră video 3D pentru amatori, prezentată, în premieră în România, în luna septembrie.
Panasonic România a inaugurat ieri la Focşani al doilea magazin al companiei ce se bazează pe noul concept store, au anunţat ieri reprezentanţi ai companiei. Nou