Tăierea liniilor nefolosite şi adaptarea abonamentelor pot aduce economii mari
Lasting Software: Firmele să nu lase nimic şi să ceară totul de la operatori
Utilizarea unui abonament telefonic neadaptat nevoilor unor companii poate atrage costuri suplimentare de până la 300.000 de euro anual, potrivit unei analize a companiei Lasting Software. Dezvoltatorul de soluţii de eficientizare a costurilor de comunicare afirmă că prin definirea profilului de comunicare al companiei şi prin alegerea ofertei celei mai adaptate, aceste costuri suplimentare pot fi reduse în totalitate.
Reprezentanţii companiei spun că posibilitatea de a analiza apelurile între diferite reţele, atât prin prisma volumului, cât şi prin cea a costurilor, evidenţa transparentă a abonamentelor şi liniilor nefolosite, vizualizarea exceselor, accesul la instrumente, care permit compararea obiectivă a diverselor oferte, sunt doar câteva dintre facilităţile pentru care multinaţionalele şi companiile multilocaţie solicită frecvent optimizarea pachetelor de telefonie. "Concret, optimizarea pachetului de telefonie înseamnă: identificarea şi eliminarea liniilor telefonice fără trafic, renegocierea tarifelor cu operatorii de telefonie în conformitate cu modelul de comunicare a companiei şi alocarea corespunzătoare a bugetelor, în funcţie de cerinţele fiecărui departament, pe funcţii şi chiar pentru fiecare angajat în parte", a declarat, într-un comunicat remis redacţiei, Dan Pascu, director soluţii IT Lasting Group.
O insituţie bancară din România şi-a redus în 2010 costurile telecom cu 300.000 de euro
Potrivit oficialului companiei Lasting Software, cea mai mare economie din 2010, ca urmare a optimizării pachetului de telefonie s-a realizat pentru o instituţie bancară, cu peste 3.000 de angajaţi. Deschiderea şi implicarea acesteia au facilitat întregul proces, avâ