- Diverse - nr. 695 / 18 Decembrie, 2010 In practica comerciala, de data mai recenta, se foloseste si o metoda, sa-i zicem, interesanta, prin care interpretii isi promoveaza inregistrarile muzicale. Cei mai avantajati sunt producatorii de margarina, deoarece CD-urile se potrivesc in diametru cu capacele cutiilor de margarina, in care se pot introduce, fara riscul deteriorarii lor. In felul acesta, cumparatorul se alege nu doar cu aliment, ci si cu muzica. De aceasta data i-a venit randul lui Stefan Banica sa fie uns pe paine. Pe rafturile magazinelor se afla o marca de margarina in cutii de un kilogram, cu cate un CD cuprinzand 6 melodii ale interpretului. S-a ajuns deja la volumul 3. Cu siguranta, fanii lui Stefan Banica isi maresc ritmul de consum al margarinei, indiferent de continutul ei in E-uri. SARACIA SE RESIMTE SI PRIN HYPERMARKETURI Cei care prefera hypermarketurile pentru a-si face cumparaturile si care au o memorie satisfacatoare, pot compara imaginea lor actuala cu cea din anul trecut, din aceeasi perioada. Am auzit mai multe persoane afirmand la fata locului, cum ca, in anii precedenti, erai nevoit sa astepti cu multa rabdare eliberarea unui carucior sau a unui cos pentru a-ti face cumparaturile din hypermarket. Acum insa, indiferent de ora, nu te scoate afara aglomeratia din incinta. Avand in vedere diminuarea sistematica a puterii de cumparare a populatiei, aflata cu veniturile in deriva, este firesc ca, cumparaturile sa se reduca drastic. Va fi interesant sa consemnam, in conditiile date, cel mai pretios cadou de Craciun, facut celor mai mult sau mai putin apropiati si dragi: o munca voluntara. Saracia se resimte si prin hypermarketuri, nu caracterizata prin oferta precara de marfuri, ci prin cantitatea, valoarea si sortimentul scazute de marfa vanduta. VIOREL CONTIU - Diverse - nr. 695 / 18 Decembrie, 2010 In practica comerciala, de data mai