A asteptat doi ani pentru a intra in zona zero a restaurantelor fast-food din Capitala – Piata Romana. Acum, in locul restaurantului Everest, pe o suprafata de 500 mp, Burger King a deschis prima sa locatie stradala, in mijlocul concurentei principale – McDonald’s si KFC. Care este miza?
Locatia din Piata Romana are o suprafata de 500 mp, 80 de locuri si 80 de angajati, fiind cea mai mare unitate din cele 8 existente in cadrul retelei Burger King. Suprafata a fost eliberata in luna martie a acestui an dupa ce Everest Foods a intrat in insolventa la sfarsitul lui 2008.
In conditiile in care bugetul alocat deschiderii unei locatii Burger King se situeaza intre 500.00 si un milion de euro, pentru restaurantul din Piata Romana suma se apropie de pragul maxim datorita pozitiei centrale si a suprafetei alocate.
“Pentru mine locatia din Piata Romana se afla in top 3 in Capitala ca si punct de vanzare, poate chiar din tara, avand in vedere traficul care exista aici. Ne-am uitat la foarte multe locatii in special in sectorul 1 al Bucurestiului. Am invatat in acesti 2 ani ca elementele cruciale ale unei astfel de afaceri sunt locatia si calitatea mancarii. Am asteptat 2 ani pentru a deschide aici, in conditiile in care nivelul chiriilor era foarte ridicat, nu se justifica”, explica Marius Nasta, presedinte si actionar al Atlantic Restaurant System, compania care detine franciza Burger King in Romania.
Restaurantul din Piata Romana reprezinta prima investitie intr-o locatie stradala, Burger King avand in plan alte astfel de deschideri in 2011.
“Orientarea s-a schimbat radical. Diversificarea a devenit regula. Mall-urile care au supravietuit acestei periode de criza extrem de grea sunt cele care reprezinta puncte bune pentru dezvoltarea unui astfel de business. Deschiderea pentru deschidere nu isi mai are rostul a acum 3 ani cand spuneam ca t