Brandient a desenat noul sortiment Biocarpet special conceput pentru curăţarea covoarelor din locuinţele ce găzduiesc animale de casă (căţei sau pisici), în paralel cu redesenarea întregii game Biocarpet.
Interstar, compania producătoare a apreciatei game de produse comercializate sub brandul Biocarpet - leader de piaţă şi brandul cu cea mai mare familiaritate pe piaţa românească a şampoanelor de curăţare şi întreţinere a covoarelor - a angajat Brandient pentru un proces de auditare şi înnoire a brandului, atât la nivelul identităţii, cât şi al felului în care ambalajul comunică cu consumatorii.
Brandient a ajutat clientul în analiza oportunităţilor de poziţionare pe piaţă şi a redesenat identitatea grafică a ambalajului, cu respect pentru brand equity-ul construit în timp - prin păstrarea elementelor de recognoscibilitate şi memorabilitate ale brandului, dar adăugând un aer modern şi întinerit. Redesenarea logoului şi a etichetei s-a făcut sub aceste considerente, în susţinerea unei abordări simplificate, moderne, cu o cromatică vie şi atrăgătoare pentru audienţa feminină a brandului. Cu această ocazie, Brandient a desenat şi noul sortiment Biocarpet dedicat gospodăriilor care adăpostesc animale de casă.
Noua identitate şi designul de ambalaj au fost realizate de Cristian Petre, Creative Partner, Brandient.
"Am urmărit ca noul logo Biocarpet să aibă vizibilitate şi impact mai mare la raft, dar să transmită şi caracteristicile produsului, creând o compoziţie vizuală dinamică şi modernă", a declarat Cristian Petre, Creative Partner, Brandient.
Brandient a desenat noul sortiment Biocarpet special conceput pentru curăţarea covoarelor din locuinţele ce găzduiesc animale de casă (căţei sau pisici), în paralel cu redesenarea întregii game Biocarpet.
Interstar, compania producătoare a apreciatei game de produse comercializate sub brandul