Omul de afaceri Jean Valvis, fondatorul brandurilor Dorna şi La Dorna, apreciază că România va ieşi din criză atunci când va sprijini sectoarele cu un avantaj competitiv faţă de alte ţări, cum ar fi IT-ul, agricultura şi energiile regenerabile. "Este extrem de urgent să fie identificate sectoarele care reprezintă un avantaj competitiv faţă de alte ţări. Asta înseamnă că trăim într-o lume cu o competiţie foarte dură şi într-un asemenea context trebuie identificate sectoarele unde România are nişte atuuri economice. După părerea mea sunt trei sectoare: IT-ul, agricultura şi energiile regenerabile."
El crede că pentru ieşirea din criză trebuie restructurată "şi maşina statului, şi societăţile de stat". Jean Valvis a lansat pe piaţă în luna octombrie apa minerală Aqua Carpatica, la opt ani după ce a vândut Dorna către Coca-Cola.
Omul de afaceri Jean Valvis, fondatorul brandurilor Dorna şi La Dorna, apreciază că România va ieşi din criză atunci când va sprijini sectoarele cu un avantaj competitiv faţă de alte ţări, cum ar fi IT-ul, agricultura şi energiile regenerabile. "Este extrem de urgent să fie identificate sectoarele care reprezintă un avantaj competitiv faţă de alte ţări. Asta înseamnă că trăim într-o lume cu o competiţie foarte dură şi într-un asemenea context trebuie identificate sectoarele unde România are nişte atuuri economice. După părerea mea sunt trei sectoare: IT-ul, agricultura şi energiile regenerabile."
El crede că pentru ieşirea din criză trebuie restructurată "şi maşina statului, şi societăţile de stat". Jean Valvis a lansat pe piaţă în luna octombrie apa minerală Aqua Carpatica, la opt ani după ce a vândut Dorna către Coca-Cola.