Omul de afaceri Gruia Stoica, care controlează compania Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare operator privat feroviar de pe piaţa locală, a preluat vagoanele şi 350 de angajaţi de la Rompetrol Logistics, companie deţinută de KazMunaiGaz.
Valoarea contractului nu a fost făcută publică, dar este de ordinul "sutelor de milioane de euro", potrivit lui Gruia Stoica. El nu a dorit să ofere alte detalii legate de tranzacţie.
Transportatorul a mai semnat în acest an un contract important în segmentul distribuţiei de carburanţi cu ruşii de la Lukoil, iar printre clienţii GFR se mai numără şi OMV Petrom, ArcelorMittal, Conpet şi Compania Naţională a Huilei. Acţionarii Rompetrol Logistics au decis să externalizeze serviciile de transport feroviar, care aveau o contribuţie importantă la un business ce a ajuns anul trecut la 48 mil. euro cu 900 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
Omul de afaceri Gruia Stoica, care controlează compania Grup Feroviar Român (GFR), cel mai mare operator privat feroviar de pe piaţa locală, a preluat vagoanele şi 350 de angajaţi de la Rompetrol Logistics, companie deţinută de KazMunaiGaz.
Valoarea contractului nu a fost făcută publică, dar este de ordinul "sutelor de milioane de euro", potrivit lui Gruia Stoica. El nu a dorit să ofere alte detalii legate de tranzacţie.
Transportatorul a mai semnat în acest an un contract important în segmentul distribuţiei de carburanţi cu ruşii de la Lukoil, iar printre clienţii GFR se mai numără şi OMV Petrom, ArcelorMittal, Conpet şi Compania Naţională a Huilei. Acţionarii Rompetrol Logistics au decis să externalizeze serviciile de transport feroviar, care aveau o contribuţie importantă la un business ce a ajuns anul trecut la 48 mil. euro cu 900 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.