„Raportul confidenţial al Băncii Mondiale” (Gândul). „PSD şi PNL, în derivă după eşecul moţiunii” (Adevărul). „Felix, singur în Alianţa Social-Liberală” (Evenimentul Zilei). „Cine vrea să i se aplice OUG50 mai are maximum o lună să semneze actul adiţional cu banca” (Ziarul Financiar). „Moartea lui Teo Peter a pus în pericol relaţiile SUA-România” (România Liberă).
„Noul Cod al Muncii sfidează directivele UE”, notează Evenimentul Zilei. Obligarea angajatului de a proba în instanţă reaua intenţie a patronului, încalcă prevederile europene privind discriminarea, susţin specialiştii. „Modificările aduse Codului Muncii de Ministerul Muncii, pentru a treisprezecea oară, le sunt nefavorabile angajaţilor, care vor fi expuşi unei insecurităţi pe piaţa muncii, ce va duce la precarizarea locurilor de muncă", este de părere Costel Gâlcă, avocat specializat pe dreptul muncii. Asta pentru că, argumentează acesta, propunerile vizează „transformarea în regulă a încheierii contractelor pe perioadă determinată", în paralel cu închirierea de forţă de muncă fără piedici şi posibilitatea de a ţine în proba un număr nelimitat de angajaţi.
Gândul publică „raportul confidenţial al Băncii Mondiale”. Cum am putea avea autostrăzi în România? România nu are nicio strategie în domeniul transporturilor, plăteşte foarte scump întreţinerea drumurilor, are "servicii de transport şi infrastructura sub aşteptările românilor şi a standardele europene", se arată într-un raport al Băncii Mondiale care analizează activitatea şi performanţă ministerului Transporturilor şi a câtorva companii de stat din subordinea instituţiei, precum CFR Călători, CFR Marfă, CFR SA şi Compania Naţională de Drumuri. Potrivit experţilor Băncii Mondiale, în domeniul Transporturilor, România suportă consecinţele unor reforme începute în anii trecuţi şi neterminate. Banca Mondială atrage atenţia asupra lipsei d