Pentru înregistrarea formularului 150 “Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat” la unitatea fiscală teritorială trebuie depuse următoarele documente: formularul 150, listat, semnat şi ştampilat de contribuabil; documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie; documentul, în original şi în copie, care atestă calitatea titularului de reprezentant legal al contribuabilului, documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat. În termen de 4 zile de la depunerea documentaţiei, pe adresa de e-mail menţionată în formularul 150, se primeşte o confirmare pentru utilizarea serviciului Depunere declaraţii on-line.Pentru transmiterea pe cale electronică a declaraţiilor fiscale, contribuabilii vor accesa website-ul ANAF, la adresa www.anaf.ro.
Pentru înregistrarea formularului 150 “Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat” la unitatea fiscală teritorială trebuie depuse următoarele documente: formularul 150, listat, semnat şi ştampilat de contribuabil; documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie; documentul, în original şi în copie, care atestă calitatea titularului de reprezentant legal al contribuabilului, documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, în situaţia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat. În termen de 4 zile de la depunerea documentaţiei, pe adresa de e-mail menţionată în formularul 150, se primeşte o confirmare pentru utilizarea serviciului Depunere declaraţii on-line.Pentru transmiterea pe cale electronică a declaraţiilor fiscale, contribuabilii vor accesa website-ul ANAF, la adresa www.anaf.ro.